Loading…
uczniowie szkół średnich

Jakie są najczęstsze błędy systemu edukacji?

Przez większość czasu uczniowie nie uczą się niczego naprawdę użytecznego

Zdziwiłbyś się, ilu młodych dorosłych nie wie, jak zrównoważyć książeczkę czekową lub po prostu napisać czek, ale dziękuję za dobroć, że znają twierdzenie Pitagorasa i jak równoważyć chemiczne równanie. Tego typu rzeczy powinny być zapisywane na zajęcia w college’u, gdy bardziej pasują do Twojej głównej ścieżki kariery. Inną rzeczą, której większość młodych ludzi nie uczy się w naszym systemie edukacji publicznej, jest to, jak podatki naprawdę działają. Mogą spędzić krótki czas na poznawaniu podatków na lekcjach, ale co ma się stać, gdy zostaną wyrzuceni do świata, w którym podatki są codziennym czynnikiem naszego życia? Rzeczy, których uczniowie potrzebują najbardziej w życiu, nie są nauczane w odpowiednich momentach, w których powinni być.

 

Uczniowie nie mogą naprawdę poszerzyć swojej nauki tylko ze względu na stresy zapamiętywania rzeczy do testów

Większość studentów dba jedynie o to, aby pytania na temat testów były dobre, aby uzyskać dobrą ocenę, a potem zapomną o tym materiale, dopóki nie będą musieli się tego nauczyć. To nie jest wina studenta, ponieważ tego oczekują nauczyciele; uzyskać dobre oceny, przejść standardowe testy, przejść do następnego poziomu i tak dalej. W jaki sposób oczekują, że uczniowie będą uczyć się czegoś dla korzyści zdobywania wiedzy, skoro nawet nauczyciele troszczą się tylko o oceny?

 

W dzisiejszych czasach wiedza opiera się wyłącznie na wynikach i liczbach

Wyniki quizów, standardowe wyniki testów, wyniki SAT, wyniki ACT i tak dalej. Jeśli uczeń nie otrzymuje wysokiej liczby na teście, nauczyciel lub instytucja automatycznie zakłada, że ​​ten uczeń nie ma wiedzy. GPA ucznia również odgrywa w tym rolę. Uczeń może uzyskać dobre oceny, mieć wysoki wynik GPA, ale potem źle radzić sobie z SAT, ponieważ nie jest on zbyt dobry. Następnie wyślą te wyniki do szkół wyższych, a ta prosta liczba może je zrobić lub przerwać. Ponadto, większość szkół wyższych nawet nie patrzy na sekcję pisania dla SAT, gdy w college’u chodzi o pisanie artykułów i esejów. To po prostu nie ma sensu.

 

 

Niektórzy nauczyciele dbają tylko o to, aby wyglądali dobrze, zamiast dbać o to, czego nauczył się uczeń

W niektórych systemach szkolnych na koniec każdego roku podaje się ustandaryzowane testy, aby zobaczyć, jak dobrze szkoła radzi sobie na poziomie akademickim. Niektórzy nauczyciele otwarcie

przyznają, że chcą, aby ich studenci dobrze radzili sobie z testami, aby nie stracili pracy. Dlaczego uczeń powinien dbać o te wystandaryzowane testy, gdy nauczyciel nie dba o pomoc w ich powodzeniu? Jest to jak kasyna naziemne, które oferują wiele gier hazardowych, ale żadnych bonusów lub dodatków dla nowych i starych graczy.

 

 

 

Dodaj komentarz